Blog συγγραφείς θέλουν να μοιραστούν το περιεχόμενο που ξέρουν και να έχουν εμπειρία. Είναι είτε σαν ανταλλαγή εμπειριών ή την παροχή δωρεάν συμβουλών με βάση την αντίστοιχη εμπειρία τους για να λύσει ένα υπαρκτό πρόβλημα. Ωστόσο, αν η λύση που το blog παρέχει είναι πολύ κατατοπιστική και εφαρμόσιμη, τότε το περιεχόμενο του blog να μοιράζονται σε όλη τόσα πολλά κανάλια και, τέλος, γίνεται ιογενή. Υπάρχουν δισεκατομμύρια των blogs, αλλά πολύ λίγα blogs, μέχρι στιγμής, έχουν βιώσει ότι ιογενή αποτέλεσμα? ότι, επίσης, περιστασιακά. Γιατί έτσι; Μήπως αυτό σημαίνει ότι ο συγγραφέας που έχει δημιουργήσει η ιογενής θέση δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει μια άλλη θέση του ίδιου αποτελέσματος; Ή μήπως τυχόν αθέατες και ανεξήγητες δυνάμεις που είναι στο παιχνίδι που δημιουργούν αυτό το είδος των επιπτώσεων εκεί;
Υπάρχει κάποια στρατηγική για να δημιουργήσετε μια ιογενή blog υπάρχουν; Για να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ακόλουθη στρατηγική, σύμφωνα με τη συγκεκριμένη σειρά:
1. Γράψτε 100 άρθρα που βασίζονται στις αντίστοιχες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον τίτλο
2. σύνδεσή τους με τα συνδεδεμένα podcasts & βίντεο
3. Translate άρθρα σε διάφορες γλώσσες
4. Αξιολογήστε τους σε όλους τους δικτυακούς τόπους κοινωνικής μέσα ενημέρωσης
5. Και συνδέουν όλα αυτά σε ένα ταμπλό analytics, όπου μπορείτε να δείτε την ιογενή αποτέλεσμα
Την εφαρμογή και την αυτο-ελέγξετε τον εαυτό σας αν το blog πήγε ιογενή.
Εάν έχετε αμφιβολίες, παρακαλώ επιτρέψτε μου να ξέρω.
https://youtu.be/_B9ttycJU7M
No comments:
Post a Comment